Avbryt

Swish 1230518761
Kontonr 8420-2 964304628-8

Om Höglands AIF

Höglands AIF är en ideell förening som bedriver innebandyverksamhet där målet är att så många barn och ungdomar som möjligt ska få möjlighet att träna och spela innebandy. Verksamheten skall bedrivas som breddidrott dvs verksamheten skall inte präglas av ett elittänkande utan vi följer svensk innebandys rekommendationer för barn och ungdomsidrott. Dock skall målet ändå vara att nå sportsliga framgångar.

Alla vi, som på något sätt är med i verksamheten, oavsett om vi är ledare, sitter i styrelse, är spelare eller är en förälder eller på annat sätt stöttar föreningen bidrar till att föreningen blir vad vi gör den till och tillsammans hjälps vi åt för att ge våra barn och ungdomar bästa möjliga förutsättningar.